AAKIRKEBY BORGERFORENING

i

Aakirkeby-Hallerne

Dagsorden ifølge vedtægterne

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, bedes være formanden i hænde 8 dage før.

I forbindelse med generalforsamlingen vil kunstforeningen trække lod om de indkøbte kunstværker blandt sine medlemmer.

Efter generalforsamlingens afslutning er Borgerforeningen vært for kaffe og snitter.

Derefter vil Bornholms Højskoles forstander, Allan Gardersøe, fortælle om højskolen og dens ønsker og muligheder for at samarbejde med lokalsamfundet.

Nye bestyrelsesmedlemmer.

3 bestyrelsesmedlemmer ønsker efter mange års arbejde ikke at modtage genvalg. Hvis nogle skulle have lyst til at være med til at arbejde for at Aakirkeby fortsat kan være en god by at leve i, så kontakt venligst Robert Johnsen på tlf. 20406068 eller på nedenstående mailadresse.

Renoveringspris.

Aakirkeby Borgerforening har gennem mange år på den årlige generalforsamling uddelt en præmie for det flottest renoverede hus.

Bestyrelsen har kikket sig omkring, men kan ikke umiddelbart finde nogle oplagte emner til at modtage præmien ved dette års generalforsamling.

Hvis nogen skulle have et eller flere forslag, som bestyrelsen har overset, hører vi gerne om dette senest den 16. februar på nedenstående mail-adresse.

.

Mailadresser:

Vi er stadig interesseret i at modtage e-mailadresser, så nyhedsbreve og andre aktuelle meddelelser kan fordeles elektronisk. Vi har for nuværende ca. 75%.

Det giver os i bestyrelsen en meget bedre mulighed for en hurtig information af vores medlemmer.

.

Det skal oplyses, at adresserne alene vil blive brugt i den direkte kommunikation mellem Borgerforeningen og det enkelte medlem.

Forsendelser vil være opbygget således, at man kun kan se sin egen mailadresse.

Ønsker man at opsige aftale om elektronisk post fra borgerforeningen, kan man kontakte formanden.

Så vil nyhedsbreve og evt. andre oplysninger blive fordelt på papir

Evt. adresser bedes sendt til robert.johnsen@mail.dk.

admin