Nyhedsbrev: marts 2019.

Kontingent 2019.

Kontingentet bedes indbetalt på

Regnr. 4451    Kontonr.  0001279610. Husk at anføre navn på indbetaler.

Indbetaling kan også ske via Mobile Pay på tlf. nr. 28 71 92 15. Husk også her at anføre navn på indbetaler.

Endelig kan kontingentet indbetales kontant til foreningens kasserer, Kenni Holm, Jernbanegade 22.

Satserne er:  Forening  kr. 175,00.   Kunstforening: kr. 150,00

Kontingentet bedes være indbetalt senest 1. maj 2019

26. marts  kl. 1900 i Aakirkeby-Hallerne

Møde med flg. hovedtema.

Hvor skal jeg tage fat? En guide til energieffektiv renovering

En guidet tur gennem gængse bornholmske bygningstyper og deres problemer og muligheder i forhold til sænkning af varmeregningen, forbedring af indeklima og komfort.

Mødet er gratis og er initieret af Bornholms Regionskommune og Bornholms Miljø- og Energiforening under projektet ”Grøn ordning”.

Alle er velkomne, uanset de ikke er medlemmer af Borgerforeningen

Mødeleder er Mads Kissow.

Besøg i den katolske kirke i Gregersgade.

Tirsdag den 9. april kl. 1900.

En repræsentant for kirkens ledelse vil forevise Rosenkranskirken og fortælle dels om kirkens historie men også om katolikkernes historie på Bornholm

Kunstforeningen

På borgerforeningens generalforsamling den 5. marts blev der udloddet 4 kunstværker blandt kunstforeningens medlemmer. Vinderne var Ivar Bilenberg, Steen Thomsen,

Jan Harvest og Peter Müller. Udvalget ønsker tillykke til de heldige.

E-Mail adresser:

Vi er stadig interesseret i at modtage e-mailadresser, så nyhedsbreve og andre aktuelle meddelelser kan fordeles elektronisk. Vi har for nuværende ca. 75%.

Det giver os i bestyrelsen en meget bedre mulighed for en hurtig information af vore medlemmer.

Adressen bedes sendt til robert.johnsen@mail.dk

admin